Науково-технічний центр підтвердження відповідності,

стандартизації та випробувань продукції легкої промисловості,

та засобів індивідуального захисту

  • 38otd_baner2n.jpg
  • 38otd_baner_lab.jpg
  • 38otd_baner_ukr_new.jpg
  • cusm_baner0408.jpg

Споживче маркування

Незважаючи на величезну кількість роз’яснень та підзаконних нормативно-правових актів, питання правильного маркування товару до цього часу займає лідируючі позиції в судовій практиці. Як же правильно здійснювати маркування товару? Яка інформація має бути обов’язково прикріплена до виробу, а яку можна просто розмістити в куточку споживача?  

Оцінка споживчого маркування, яку здійснюють провідні фахівці ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», забезпечує виконання вимог чинного в Україні законодавства щодо маркування продукції та мінімізує Ваші ризики з приводу введення в обіг неправильно маркованої продукції.

Загалом маркування складається з трьох основних елементів: тексту, малюнку, умовних позначень. Ці складові відрізняються співвідношенням відведених для них площ, ступенем доступності товарної інформації, поширенням та функціями.
Загальні вимоги до маркування співпадають з вимогами до товарної інформації взагалі. До специфічних, в першу чергу, слід віднести чіткість тексту та ілюстрацій, однозначність тексту, відповідність його споживчим властивостям товару, достовірність відомостей щодо кількості, якості, виробника, країни походження. Нанесення маркування має передбачати стійкі та нешкідливі для здоров`я барвники.
Основними носіями торгового маркування є цінники, торгові та касові чеки. На відміну від виробничого, торгове маркування наноситься не на товар, а на згадані носії чи експлуатаційні документи.

ФОТО Нормативно-правова база

Детальніше

 

 
 
Joomla25 Appliance - Powered by TurnKey Linux